Monday 6 February 2012

Tempahan Kek Birthday Dari Kak Sarina, SKFN

Kali ini, entri untuk bulan November 2011 yang lalu.... Wah! sebulan punya cerita nak kemas kini la plak... Ok, kawan2.. marilah bersama2 dengan saya kembali ke zaman dulu kala.. ekekkeke.. back to the future 3 bulan yang lalu.

Orait, entri yang ni saya nak tayangkan kek birthday yang saya buat untuk Kak Sarina. Kak Sarina menempah 2 kek dari saya iaitu kek butter dan Moist Chocolate Cake. Date kek ni ialah 3/11/11 yang lalu... Lama dah.. kalo nak ikutkan dah basi citernya... ahak!

Kak Sarina kalo boleh nak edible image Spiderman.. waduh2! kak, mana saya nak carik last2 minit punya order? Sori Kak Sarina.... So pikir2 punya pikir, dalam plan saya nak buat guna piping gel.. tapi maklumlah.. x cerdik.. x menjadi piping gel saya. last2.. saya menggode2 fondant saya buat imej spiderman.... waduh, sungguh tidak memuaskan hati saya! Maaf Kak Sarina tak secantik mana yek....




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design