Friday 30 September 2011

Akhirnya..jumpa jugak!

Salam Jumaat semua,

Hari ni, saya xpi kerja, gara-gara, malam tadi baru tersedar anak dara saya terkena chicken pox. Belek2 badan dia, masa pukul 9 lebih malam tadi, nampak ada 3-4 bintik jek... Menjelang tengah malam, dalam pukul 3 lebih, subuh tadi, saya tengok dah banyak yg kluar kat kawasan tengkuk, bawah dagu, muka n belakang telinga. Sian tengok dia, baru jek baik dari kena virus batuk2.. dah terkena chicken pox plak. So, hari ni, saya amik cuti, jaga anak kesyangan saya tu. Nasib la dia tak banyak kerenahnya....

Dalam pada tu, saya pun menggode2 laptop saya ni nak mencari kat mana saya simpan gambo2 cupcakes time blajar ngn kak fina dulu... seingat saya, memang saya ada amik gambo cupcakes tu bila dah balik rumah.... tapi di mana ya? (gaya Yaasin). Cari punya cari punya cari.... akhirnya, jumpa jugak gambo cuppies saya yg x seberapa cantik tu.... (malu2x).

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design