Friday 30 September 2011

Tambah Ilmu Siri 2

Salam petang Jumaat,

Sebelum ni, saya dah story mory bab tambah ilmu siri pertama iaitu belajar buat cuppies ngn kak fina. Selepas dari itu, saya terus menimba ilmu dengan Sal, cikgu coklat pula di Batu Gajah. Rasa seronok sangat sebab dapat belajar buat coklat. Ingatkan selama ni susah nak buat coklat... rupanya senang bangat seh!

Tidakla sesusah mana pun, kerana skg ni, coklat untuk buat coklat dah ada jual siap2 kat kedai bakery. Selama ni saya ingat, nak buat coklat, guna apa2 coklat pun bleh... saya pernah try guna coklat masakan... ahahhaha..langsung tak menjadi..... Itulah jadiknya kalo cetek ilmu di dada... saja nunjuk pandai!

Alhamdulillah..bermula dari pagi sehinggalah lewat senja, akhirnya saya berjaya dengan jayanya kelas membuat coklat nih! Banyak coklat dapat bawak balik ke rumah.. siap bolah bawak ke sekolah keesokkan harinya. Kawan2 dapatla merasa...... Best2x!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design