Thursday 29 September 2011

Tambah Ilmu Siri 1

Saya sebenarnya memang minat sangat dengan kerja2 seni...bagi saya masak2 ni pun salah satu cabang seni kan! Dah lama sangat teringin nak attend mana2 kelas baking.... tapi xde kesempatan, xde peluang, keadaan kewangan yang tak mengizinkan, kelas jauh2, dan macam2 alasan yang timbul masa tu...

Nak dijadikan cerita, one day, saya surf blog2 cupcake... then terjumpalah blog kak fina, yang kebetulan membuka kelas basic cupcake... saya rasa excited, dan bertambah excited lagik, bila tempat kak fina tu dekat jek ngn area saya, so saya terus call kak fina n booking kelas cupcake bersama dia.

Bila sampai tarikh yang ditunggu2, akhirnya dengan jayanya saya tamat belajar kelas basic cupcake bersama kak fina serta 3 orang rakan baru...seronok sangat rasanya. Tapi syang, xde gambar kenangan dari kelas kak fina dirumahnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design