Saturday 10 March 2012

10/11/11 - Tempahan CMC from Kak Azni untuk hantaran

Kak Azni request ngn saya kek CMC tuk hantaran... nak cantik tapi murah.. adussss... susah2 pelanggan saya ni... bukan org lain.. kawan2 sekerja jugak..... xde mereka.. xde lah berkembang bisnes saya.... adusssss...

so setelah pikior2... oklah... saya cuba buat.. lagipun saya x pernah buat kek cmc tuk hantaran.. saya pun x tau camana nak mendekonya nanti.... bila teringat2 bunga carnation yg saya blajar masa kelas fondant dulu... so saya decide nak gunakan bunga tu saja... x banyak renyah nya .... cuma mungkin bunga carnation saya masih x berapa kemas...




Apa2 pun.. trima kasih Kak Azni....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design