Saturday 10 March 2012

Hari raya Korban di Sik, Kedah

Aduss.. lama betul saya tidak meng'update' kerja saya kat sini....  langsung x berkesempatan nak membuka blog.. duk diam2 depan blog.. mereka2 cerita.. meng'upload' gambar... ahakkksss.... pemalas sungguh saya nih!

So hari ni.. memandangkan cuti sekolah dah bermula... bolehlah saya mengambil kesempatan tuk membuang sawang2 kat sini... hehhehehehe.... cerita pun banyak dah basi.... dah masuk bulan 3 masih ketinggalan lagik cerita2 bulan 11, 12, 1, 2 dan 3.... uih.... lama tu.. dah nak dekat 5 bulan punya cerita.... walawehhhhhhh!!!!!!

So hari ni nak stori mori pasal kek yg saya bawak pulang semasa cuti hari raya korban tahun lepas... di rumah mertua saya di Sik, Kedah.....

 Alhamdulillah.. tekak org kampung leh terima kek saya... ekekeekeke...





Di samping tu, saya jugak membawak balik sebekas apam polkadot untuk di jamu kepada orang kampung.. memandangkan mertua saya buat korban... bolehlah org kampung makan sama time buat kerja2 memasak nanti....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design