Saturday 19 November 2011

Aktiviti Bulan Oktober, 2011

Salam again,

Yang ni tempahan dari kawan lama saya, saya dah anggap cam akak saya la.. tempat saya sama2 kongsi cerita suka duka kehidupan...

Kek ni ditempah sempena hari lahir anak perempuannya yang ke 11 tahun... dan di'combine'kan dengan meraikan anak perempuan yg berumur 15 tahun tamat peperiksaan PMR...


Ni la cmc 1/2 adunan untuk Kak ani. Ramai org kata x berbaloi buat 1/2-1/2 ni.. x balik modal. Ntahla bagi saya, yg penting saya seronok membuatnya dan mendekonya walaupun masih tak mahir.
Hat ni, saya jual pada harga cuma RM25 jek.. org kata murah sngt... ntahla jugak.. saya masih kabur tntg cara menentukan harga kek ni....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design