Saturday 19 November 2011

Tambah Ilmu Siri 6

n3 ke 9

asik cerita pasal kek jek, kali ni saya stori mori pasal attend kelas buat talam kat puchong...seronok sebab dapat belajar ngn chef asma. kat sana saya blajar buat 12 jenis talam...

12 jenis talam











semuanya sedap2 belaka... saya suka! ni la tempat saya blajar

ni la org yg mengajar...Chef Asma

 banyak tunjuk ajar, petua2 dan motivasi diberi... saya simpan hajat untuk pergi lagi ke kelas chef nanti.


chef ajar cara nak bancuh, cara nak kacau, cara nak masak atas api, cara nak tuang, cara nak ratakan cara nak kukus dan macam2 lagik... seronok sangat! chef pun bukanlah seorang yg kedekut ilmu... ilmu tentang perniagaan talam diturunkan agar semua peserta tahu camana nak bisnes talam.

chef ajar cara nak potong talam... chef ada pembaris talam sendiri.. x dapat kat kedai... hanya dari chef jek bende ni boleh beli.

barisan talam yg telah siap dimasak...semuanya berwarna warni, nampak kilat n nampak sedap.... bila dah makan...memang sedap gile!

TQ Chef Asma atas tunjur ajarmu!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design