Saturday 19 November 2011

My 1st wedding cake n cupcakes

n3 ke-8

kali ni nak story pasal wedding cake n cupcakes plak. Cikgu Arzahar nak tempah wedding cake... uihhh, susah ati saya bila org nak wedding cake.. saya xde pengalaman... x pernah buat pun... cikgu arzahar kata untuk buat makan malam jek.. jamu ahli keluarga n tamu2 kecil... manakala cupcakes plak nak letak kat atas meja pengantin masa makan hidang... adusss.... berpeluh saya jadiknya.....

anyway.. saya cuba... jenuh juga mencari design2 yg nampak cantik tapi simple... dan bersesuaian dgn bajet RM60 untuk 1 biji kek buttercream.

so saya decide, untuk cake, saya buat butter cake with buttercream frosting.. n cupcakes plak... moist choc cakes + buttercream for frosting... n inilah hasil mengaruk kepala


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design