Saturday 19 November 2011

Carrot Cupcakes for Intan

hi agaiiinnnnn,

n3 ke-5, pada hari yg sama... almaklumlah kan tgh meng'update' cite basi nih! ekekekekeke

ok, so kali ni cupcakes plak.. ni tempahan dari Intan.. kawan sekerja satu sekolah.. intan nak carrot cake tapi buat dlam cup. intan tanya berapa harga 1? alamak.. saya x bleh bagitau sebab saya x tau.. mana de pernah saya jual carrot cupcakes... so memang la saya x tau kan! saya x bleh letak harga sebarang2.. kang terlalu murah..susah saya..rugi! kalo terlalu mahal, mau si intan ni cakap saya cekik darah..cepatla pegi haji! ekekekkeke....

so senang citer, intan kata, akak buatlah ikut berapa2 yg boleh dapat satu adunan tu... okie dokie... xde hal.... so masa saya siapkan cupcakes ni... sebenarnya 1 adunan tu saya dapat lebih dari 16 pcs... kalo x silap ada xtra dlm 5-6 cups... tapi saya pikir2, kalo sebijik harganya rm2.00 x 16 pcs dah jadik rm32, kalo saya buat 1 carrrot cake tu, saya amik rm35 jek...x kan intan nak bayar lebih dari 35, sebab kalo 22 cups x 2.00 jadik 44 hinggit... nak ke intan bayar? akhirnya, saya amik keputusan... saya buat 16pcs jek... n maka dengan itu.... beginilah rupa carrot cupcakes hasil kerja tangan pertama saya ke atas cupcakes macam nih.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design