Saturday 19 November 2011

Plain Butter Cake, ordered by "Makcik Kantin"

hi all,

update lagik.... untuk n3 kali ke-4. ahahhaha..."makcik kantin"... tu la yg lawak... teringat plak dlm kartun ninja boy...

Makcik Kantin ni namanya Kak Nor... dia mintak saya buatkan dia kek butter kosong tapi nak warna warni.. senang citer kek marble la.... saya x pernah buat kek marble... so saya blasah jek buat kek butter yg diwarna warnikan lapisannya... saya x cek pun ada beza ke kek butter n kek marble....

masa saya buat ni... elok2 saya dah siap tuang dalam loyang selapis demi selapis.. baru saya terperasan, salah saiz loyang..TERbesar! alamak... sepatutnya saya buat saiz 8" tapi saya termasuk dlm loyang saiz 10"... Kalo plain satu warna..xpelah... boleh salin bekas... tappiiiiiiii ni dah marble nih! x kan nak salin bekas!!!!! arghhh...xpelah... boleh je... janji sedap n jadik... cuma nipisla skit ketebalannya... sori kak nor!


ni la rupanya... agak nipis... lebih kurang 1.5" jek... 
macamana rupa kat dalam? x dapatlah saya bagitau..sebab saya x tgk masa kak nor potong ke nih.... 
apa komen kak nor? ntahla.. dia x cakap apa2 pun.. x sedap kot!

eh, ada beza ke butter cake n marble cake?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design