Saturday 19 November 2011

Birthday Cake for Farhan


Hai again again n again,

n3 ke-7,

Ok kali ni birthday cake plak... x pernah buat untuk budak2... maknya nak ada gambo boboboy... manalah saya nak carik ei boboboy dalam kesuntukan masa ni yek... pikir punya pikir.. saya try buat sendiri guna royal icing.... mula2 saya carik gambo boboboy, saya print out.. then saya buat royal icing..n warnakan ikut warna yg perlu.. then mulalah operasi berani mati punya....



so inilah hasilnya... nasib baik xde foodwriter... kalo ada, mesti cantik (perasan la sendirik).. dah siap.. tunggulah 1 day bagi kering betul2....

Lepas dah siap mentopping n deko apa2 yg patut atas kek, saya hanya pilih boboboy saja.. sebab yg lain saiz2 besar n ada yg dah tercedera anggota tubuh badan la.... ekekekeke



Nilah kek besday untuk farhan.... Happy birthday farhan!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design