Saturday 15 October 2011

2 more simple carrot cakes

Salam Sabtu untuk semua,

Semalam bawak 2 kek lobak merah ni ke sekolah... untuk Ani & Yati. TQ kawan2... semoga dua2 suka.... Ani nak bawak kek tu ke Penang, sebab ari ni dia ada kelas kat USM. Wahhh..jauh ke Penang keknya....

<------ Yang kat sebelah ni... kek untuk Ani kot... x lah ropa dua2 lebih kurang jek saya tengok...


Yang sebelah sana plak, untuk Yati gamaknya... susah plak nak bezakan...cuma satu tabur carrot terlebih skit, satu tu biasa2 jek.

Sebelum balik sekolah semalam, tiba2 dapat call dari Kak Husna, nak mintak cake tu Sabtu ni...(hari ni lah), katanya lama sngt nak tunggu hari Jumaat depan.. ishk3x..dah x sabar kak husna nak makan kek ni rupanya... Oklah boleh..tapi belah petang la baru dapat antar yek kaaaaakkkkk...

Pastu, baru jek nak masuk dalam keta, kak nor kantin plak nak order kek butter biasa... katanya si suaminya, encik bakri nak makan kek buat sendiri..x suka beli kat kedai sebab kat kedai tu terlalu gebuuusss katanya... laaa... x ke ngn aku pun beli jugak. ishk3x..kak nor nih... abang bakri kata kak nor dah lama teringin nak makan kek butter tapi kak nor malas nak buat katanya... remeh2 kejenyaa... ehehehhehe...kak nor ni... tukang masak pun malas! kak nor request, kek tu buat warna warni..macam kek marble la senang citer... bila nak? bila2 la kata kak nor, bila2 ada dtg sekolah lagik... ekekkekeke.. apalah kak nor ni..memang la aku tiap2 hari dtg sekolah... okies la... tengoklah kot2 hari senin nanti ke... ok?

Lupa plak, sebelum tu, tgh malam tadi (Khamis malam) dapat msg dari someone..nak order kek... tapi time tu saya dah tido..ngantuk gileee!!! So  keesokkan harinya, barulah saya msg tuan punya handphone.. Laaaaa...ropa-ropanya si Hanim. Hanim ni x-classmate saya time blajar kat maktab dulu... skg ni dia kat rumah mak dia..tengh berpantang..cuti bersalin rupanyaa... dia teringin nak makan kek.. tapi x tau nak pilih apa.. Last2 Hanim pilih kek karamel... Dia nak amik hari Ahad ni. Ishk2 depa ni..order kek 1-2 ari terus nak.. tak mengikut peraturan saya tullah.... tapi xpelah...kawan2 punya pasal... okies jek saya nih... OK la Hanim.. demi memenuhi kehendak ibu2 bersalin seantero, kak Moon akan tunaikan permintaan Hanim yek... ekkekekeke

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design