Sunday 2 October 2011

CMC for Cikgu Norhayati PSS

Untuk tahun 2011 ni, saya sebenarnya lebih banyak berehat.... Di sekolah baru, x ramai yang tau yg saya bisnes kek n coklat. Entahla..saya lebih ber'low profile' kat sini. Tapi Allah nak bagi rezeki kat saya, tiba2 Cikgu Yati tanya saya pasal kek n nak order. Allah...alhamdulillah...khabar angin dah sampai kat sekolah rupanya. Tak tau la dari mana mereka dapat berita sok sek sok sek nih! Walaubagaimanapun...syukur padaMu, ya Allah!


Cikgu Yati order 2 CMC kat saya, satu untuk mak ayah dia, n satu lagik untuk open house rumah dia...
Trimas Yati sebab suka... n alhamdulillah yati kata sedap! Tu yang penting!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design