Friday 7 October 2011

Steamer Trio

Salam semua,

Hari ni saya nak sembang pasal periuk kukus. Saya dah lama nak beli periuk kukus... tapi asyik takde kesempatan jek.... kadang2 bila pi kedai jual barang2 plastik... asyik terlupa jek pasal periuk kukus nih.... lagipun kadang2 saya suka berkira2 bajet saya cukup ke x jika beli periuk kukus... ishk3....kedekut taik idung masin tul saya....
ni la contoh periuk kukus yang konon2 saya nak beli.... (gambar ihsan dari blog http://amiehani.blogspot.com <--- TQ). Tunggu punya tunggu punya tunggu...x beli2 jugak.....

Dalam kepala saya ni asyik berangan2 jek kalo dah ada periuk kukus, macam2 saya nak cuba masak... bak kata... hari2 saya nak masak kukus lah! Sian kat cik somi n anak2 kena makan lauk kukus. Takpe makanan kukus baik untuk kesihatan, kan! Berangan jek....

Tapi tahla... tiba2 baru2 ni, saya terbuka blog Chef Asma ---> http://chefasma.blogspot.com . Saya ternampak plak gambar periuk kukus elektrik nih.... terus saya terpikat n teringan sangat nak membelinya....

Ahahaha..dan akhirnya, tanggal hari apa yek.. lupa plak.... hari isnin ke selasa, akhirnya steam trio saya sampai depan pintu rumah..... seronoknyaaaa!!!! x sbar nak masak guna periuk nih....

Tunngu episod seterusnya, bila saya mengetest steam trio nih! Daaaa........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design