Monday 17 October 2011

Caramel Cake bermuka sopak!

Hai again,

Ingat x sebelum ni saya story panjang lebar tentang kek karemel yg x-classmate saya ordered? SO saya panggil kek tu si muka sopak... tapi isinya hatinya sangatlah sedappppppp! Nak buat camana, x kan la saya nak jual kat orang si muka sopak tu... nanti apa plak kata customer saya...

So apa jadik ngn kek tu, apa lagikkk... saya sekeluarga la yang ngap!

pemandangan bila kluar dari oven... nampak macam jadik!


bila dah diterbalikkan, macam ni la rupanya.. 
nampak cam ok yek, sebab bahagian yang sopak tu mengadap tempat lain... ekekekeke... 
nampak x tempat yang saya bulatkan ngn warna merah? 
hah! kat situlah sopaknya berlaku....


 tapi bila dah potong, cantik jek rupa dia.... 
dan bila masuk mulut... time sejuk2 tu... 
nyum nyum nyum.... abis gakkkkkkk!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sweet Bite Enterprise Template by Ipietoon Cute Blog Design